
Här är lite vad vi har hittat på sedan maj månad. Vi har haft avslutningsfest, vi hade en CRAZY HAIR DAY ihop. Där fick vi göra egna maraccas, dansa och äta salta pinnar ihop. Sedan har vi även haft midsommarfest ihop med alla avdelningarna. Vi sågs borta vid kometen där vi klädde granen och dansade ihop. Vi avslutade med god midsommarmat på vår egen avdelning. Barnen och personalen har nu börjat gå på semester så detta blir sista inlägget för den här terminen. Glad sommar allihop!! 🌷