SOLSTRÅLENS BLOGG
Måndag hos Solstrålen
Idag börjar vår "Friskvårdsvecka" då vi lägger lite extra krut på att må bra. Idag måndag hade vi tillsammans med Regnbågen uteröris till musik, barnen dansade och sjöng.
Solstrålen
Fruktstund på gården tillsammans med Regnbågen i det härliga vädret.
Välkomna tillbaka!
Glad sommar!