Under några veckors tid har eleverna fått skriva en faktatext om sin favoritartist. Idag fick eleverna berätta för varandra vad de har lärt sig. Så nu vet vi att Juice Wrld var en freestyler, att Einars genombrott var låten ”Katten i trakten” och att Einars föräldrar heter Erik och Lena. Vi fick även veta att Klara Hammarström har en tvillingsyster och att Anton Evald bor i USA. Dessutom vet vi att Eminem är 48 år och har vunnit en Oscar, och att 50 cent egentligen heter Curtis James Jackson. En annan sak vi har fått reda på är att Justin Bieber är vänsterhänt och att The Weekend föddes i Canada. Dessutom fick vi lära oss att Ava Max har varit med i en trafikolycka i Sverige och att Eric Saade är tillsammans med en flicka som heter Hanna.