I fredags den 1/12 upptäckte vi på solstrålen att vi fått ett brev… och det var från Nissan!!! Hon berättade att hon hade fått uppdrag från tomten att flytta in hos oss under december! Men vi kunde inte hitta vart hon flyttat in ännu… vi får se om det blir inflyttning under helgen🤷🏼‍♀️

OCH DET BLEV INFLYTTNING UNDER HELGEN!!! Vi på Solstrålen har fått en gäst, och hon heter Nissan. När vi kom till förskolan efter helgen hade hon skickat ett brev vem hon var, hur gammal hon var och vad hon tycker om att göra. Hon berättade för oss att hon sover på dagarna för att hon är uppe och busar hela nätterna. När barnen hittade hennes dörr, var de i extas och jätte nyfikna. Vi har pratat om att man gärna får knacka på hennes dörr men man får inte ta av dörren för då ”hittar inte Nissan hem igen” som ett barn sa!