Nu har vi lanserat vår nya hemsida! Efter många timmars arbete kan ni nu se resultatet av vår nya fräscha och moderna hemsida. Vi vill rikta ett stort tack till vår webbutvecklare, EGO Design, som byggt hemsidan och Studio E, som hjälpt oss med bildmanus och filmning.

Vår nya hemsida kommer precis som innan att ha bloggarna som en central del där anhöriga, barn och elever, personal och ledning samt andra intressenter kan följa den dagliga verksamheten på alla kommande inlägg från våra förskoleavdelningar, skolklasser, fritids och skolledning.

Textmängden har reducerats och navigeringen har underlättats samt rubriksättningen är tydligare på hemsidan, allt för användarvänligheten!

Som ett led i förenklingen har vi nu även digitaliserat våra blanketter. Man fyller i blanketterna direkt på hemsidan och bekräftelse erhålls, samtidigt som alla uppgifter kommer in till oss. Tydlig och säker hantering helt enkelt!

Allteftersom kommer bloggarna att fyllas med innehåll när pedagogerna har kommit igång med verksamheten efter vårt långa och underbara sommarlov, så håll ut och bekanta er med hemsidan så länge! 🙂