Vi har träffat vår kompisklass på skolan. Där fick vi sjunga julsånger tillsammans och även leka på skolgården. Vi har även fått ett brev av vår Nisse som bor på avdelningen, Och där stod de att vi skulle klä vår julgran tillsammans och träna på att vänta på sin tur.

Vi fick ett nytt brev av Nissen som löd så här: ”Hej Regnbågen! Jag var en snabb runda och hälsade på hos tomten igår, där var mycket snö. Jag och mina nissekompisar passade på att leka i snön och göra snöbollar. Jag tog med några snöbollar och la dem utanför min dörr, då kom jag på att ni ska få pyssla snögubbar idag. Kall kram Nissen” Vi plockade fram allt som vi kom på att vi behövde till att skapa fina snögubbar och pysslandet var igång.