Under veckan har vi gjort en massa roliga saker. Vi har bland annat lekt både spegel-tagen och ”rött ljus och grönt ljus”. Dessutom har vi pysslat fantastiska fina glassar. Det är har väldigt skönt att svalka av sig när vi har haft igång vattenspridaren, och självklart så har det spelats fotboll på multi. En bra vecka på fritids helt enkelt ☀️.